אובמה מגיב: "שמעתי הרבה התנגדויות אבל לא שמעתי אף חלופה טובה"

    דוד לזר 1 Comment on אובמה מגיב: "שמעתי הרבה התנגדויות אבל לא שמעתי אף חלופה טובה"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר שנחתם הסכם גרעיני בין ששת המעצמות ואיראן – נשיא ארצות הברית ברק אובמה מתייחס להסכם שנחתם ולהתנגדות הישראלית אליו, לדבריו: "שמעתי הרבה התנגדויות לעסקה אבל לא שמעתי עוד אף אחד שהציג בפניי או בפני העם האמריקני חלופה טובה יותר", אמר אובמה.

    "אם 99% מהקהילה הבינלאומית ומרבית מומחי הגרעין בעולם טוענים שההסכם ימנע מאיראן להשיג נשק גרעיני והמבקרים טוענים אחרת – כדאי שתהיה להם חלופה ברורה", הוסיף אובמה ורמז על הביקורת הישראלית, "יש רק שתי אפשרויות על הפרק – או פתרון דיפלומטי או פתרון באמצעות כוח, במלחמה".

    "העסקה הזאת מונעת חד משמעית את האיום המשמעותי ביותר והוא נשק גרעיני בידי איראן. בכך היא הופכת את ארצנו ואת העולם כולו למקום בטוח יותר. חילוקי הדעות המהותיים שלנו עם איראן נמשכים. זו הסיבה שאמברגו הנשק יישאר על כנו עוד 5 שנים ושהאמברגו על טילים בליסטיים יישאר עוד 8 שנים".

    "אף אחד לא אומר שהעסקה פותרת את כל האיומים של איראן על שכנותיה ועל העולם, לכן נמשיך בשיתוף הפעולה הביטחוני חסר התקדים עם ישראל, נמשיך בשותפות עם מדינות המפרץ", הבהיר אובמה.

    "יש מי שאומרים שהיה אפשר להגיע לעסקה טובה יותר ורבים ממי שמתחו ביקורת טוענים כי במסגרת עסקה טובה לא תישאר לאירן שום יכולת גרעינית", אמר. "הבעיה עם העמדה הזו היא שאין אף אחד בעולם שחושב שאיראן תסכים לכך אי פעם וגם הקהילה הבינלאומית אינה מתנגדת לתכנית גרעין לצורכי שלום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה חלופה? מה רע במה שהיה עד עכשיו = סנקציות!? כמו שעד עכשיו לא השיגו נשק גרעיני כך הלאה לא ישיגו בעזרת ה', אז למה לשנות?!